Naslovnica Auto RIMAC NEVERA je stigla: Predstavljen spektakularni monstrum od skoro 2000 konja

RIMAC NEVERA je stigla: Predstavljen spektakularni monstrum od skoro 2000 konja

rimac nevera

Juče je predstavljen serijski model Rimac Nevera koji je nastao nakon prototipske verzije C_Two

Rimac Automobili je marka automobila iz susjedne nam Hrvatske koja se bavi proizvodnjom ultraegzotičnih hiperautomobila, prije tri godine je predstavila prototip C_Two, koji je napravljen kao potpuno električni hiperautomobil. Na osnovu ovog prototipa nastala je Nevera, koja je značajno izmijenjena od izvornog modela, konačna verzija je postigla bolji rezultat za čak 34% iz oblasti aerodinamike.

rimac nevera

Aktiviranjem režima vožnje “Mali koeficijent otpora” (Low Drag) dolazi do redukcije otpora vazduha na nivo od 0,30.

Nasuprot tome, kada se uključi režim “Jakog vertikalnog aerodinamičkog potiska” (High Downforce), stvari se mijenjaju za zapanjujućih 326%. Porađeno je i na elegantnijoj karoseriji koja je zahvaljujući finim podešavanjima sada s boljim karakteristikama u vezi rashladne efikasnosti pogonskog sklopa i kočnica. Unpaređenje pri niskim brzinama kretanja se mjeri s 30%, dok je ono na nivou od 7% pri višim brzinama kretanja.

Težnja je bila da se Rimac Nevera postavi na tržištu naspram elektroautomobila Pininfarina Battista, stoga je Nevera predstavljena s nekim najspektakularnijim tehničkim mogućnostima, ikada viđenim u svijetu automobilizma.

Specifikacije Rimac Nevera automobila budućnosti

Četiri elektro motora ukupno pružaju automobilu nevjerovatnu snagu od čak 1914 konjskih snaga, kao i 2.360 Nm obrtnog momenta. Do stotke ova zvijer stiže za 1.97 sekundi.

Rimac nevera

Bitno je napomenuti da dostizanje ovako ekstremnih performansi moguće je jedino na podlogama sa visokim trenjem. Da biste razumjeli koliko su ekstremne performanse Nevere dovoljno je da znate da do 300 km/h ubrzava za svega 9.3 sekunde, a maksimalna brzina 412 km/h.

Rimac Nevera je automobil kod kojeg je glavni akcenat konstruktora očigledno orjentisan na visoke performanse, prije nego na bilo šta drugo. Zbog toga će pitanje autonomije i njegovog dometa biti eventualno briga za one koji namjeravaju da ga koriste u svakodnevnom životu.

rimac nevera

rimac nevera

Korištena je baterija od 120 kWh što bi bilo dovoljno otprilike za nekih 550 kilometara autonomije u WLTP ciklusu.  Jasno je da želja za očuvanjem integriteta podatka o dometu s jednim punjenjem nikako nije kompatibilna s isprobavanjem performansi noviteta, ali to je problem koji bi mnogi poželjeli da dožive.

Svega 22 minute će biti potrebno za punjenje baterije Nevere, ali isključivo s punjačem za kojeg još nismo čuli da se negdje koristi, tj. impresivni punjač od 500kW. Baterijsko pakovanje je potpuno samostalno razvijeno od strane Rimca, te ga je ugradio kao integrisani dio vozila, popravljajući tako za 37% strukturalnu čvrstinu samonoseće karoserije izrađene od ugljeničnih vlakana.

Rimac Nevera teška je 2.150 kilograma uz raspodjelu mase po osovinama u odnosu 48:52.

rimac nevera

rimac nevera

rimac nevera

Tolika ogromna snaga koju upumpavaju četiri elektromotora zahtijevala je ugradnju sistema koji obezbjeđuje značajnu zaustavnu moć. Za tu svrhu pobrinuo se Brembo koji je razvio ugljenično-keramične kočnice s diskovima prečnika 39 centimetra i šestoklipnim kočnim čeljustima.

rimac nevera

Moć regeneracije prilikom oslobađanje energije

Proizvođač tvrdi da Rimac Nevera posjeduje najbolju moć regeneracije kada je u pitanju oslobađanje energije oslobođene tijekom kočenja. Međutim, kada se baterije zagriju i dostignu kritičnu temperaturu, onda se ta energija rasipa, kako ne bi došlo do oštećenja.

Proizvodni kontigent je ograničen na svega 150 jedinica, zbog čega cijena jednog primjerka modela Rimac Nevera glatko dostiže 2 miliona evra.

Svaki primjerak ponaosob će potpisati osnivač i izvršni direktor kompanije Mate Rimac.

Vlasnicima će na izbor biti stavljene sljedeće verzije:

GT, Signature, Timeless uz ediciju Bespoke sa još značajnijim mogućnostima personalizacije.

Iz hrvatske kompanije idu toliko daleko da kažu da jednostavno neće postojati dvije identične Nevere.

rimac nevera

Redakcija kanala CarWoW i glavni auto novinar Mat Watson pripremili su prezentaciju ovog superautomobila, uz gostovanje lično Mate Rimca.

Zatim je Mat organizovao drag utrku Rimac Nevera vs Ferrari SF90 kojeg pokreće agregat od brutalnih 1000 konjskih snaga.

Kako je prošla ova utrka, pogledajte u nastavku.

Zvijer od 1000 konja je apsolutno nemoćna protiv Nevere, to samo dokazuje koliko je velik i napredan ovaj projekat bio, a tokom trke je i oboren svjetski rekord na 402 metra.

Više novosti iz svijeta automobila čitajte ovdje.

1 komentar

OSTAVITI ODGOVOR

Molimo unesite komentar!
Ovdje unesite svoje ime