Ured vam predstavlja mjesto gdje provodite gotovo svaki dan? Želite da na prvu zadivite svoje poslovne partnere i olakšate put ka poslovnom uspjehu ? Saznajte kako možete unaprijediti produktivnost vaše kompanije ako posvetite malo pažnje dizajnu enterijera.
Više o dizajnu i uređivanju poslovnih i privatnih prostorija možete čitati na našem portalu namjestaj.online.
1.Prijemni pult
Nauka kaže da se utisak o drugoj osobi stiče u prvih sedam sekundi. Tako su i čekaonice, kao i prijemne prostorije veoma važne za sticanje prvog utiska, tako da je s te strane ambijent u kojem ćete primiti klijenta jako bitan kako bi klijent stekao pozitivan prvi utisak o vašoj kompaniji.
Iz tog razloga odabir boje, namještaja i opreme može umnogome uticati na vaše uspješno ili neuspješno poslovanje.
2. Prostor za neformalne sastanke
Alternativa za formalne sastanke mora postojati u vidu spontanih konsultacija, nazovimo ih tako. Istraživanja pokazuju da gotovo 90% zaposlenih smatra da neformalni sastanci imaju veliki uticaj na atmosferu i odnose unutar kolektiva. U pravilu su ovakvi prostori manju, predviđeni za dvije, četiri ili šest osoba. Čak nije potrebna ni zasebna prostorija za njih, nekad je dovoljan samo komad namještaja sa dobrom zvučnom izolacijom.
3.Ured – Kancelarija
Ovdje već pričamo o individualnim stvarima, kada je riječ o uređenju enterijera kancelarije za direktora ili menadžera.
Takav jedan ured mora zadovoljavati standarde kvalitete , kao i funkcionalne standarde. Nemojte zaboraviti da kancelarija oslikava karakter svog vlasnika ili direktora.
4.Konferencijska sala
Jedan od korijena uspjeha je dobra komunikacija. Istraživanja pokazuju da prosječna zaposlena osoba provede godišnje oko nedjelju dana na sastancima, stoga se javlja potreba da ovakva jedna prostorija bude opremljena odgovarajućom infrastrukturom, potrebnim mikrofonima, utičnicama i sličnim potrebnim stvarima koje mogu biti sastavni dio namještaja.
5.Otvoreni radni prostori
Velike i savremene kompanije većinom koriste otvorene radne prostorije, te na taj način potiču razvijanje timskog rada i komunikacije među zaposlenima. Dobar dizajn ovakvih prostorija ima za cilj da omogući brz i lagan protok informacija, a da pri tome ne ide na štetu koncentracije zaposlenih.
6.Radni stolovi i stolice
Pažnja se mora usmjeriti i prema stolovima za kojima rade vaši zaposlenici. Nema potrebe za suvišnim kablovima na radnoj površini, nađite način da ih lijepo sprovedete, takođe pregradama možete osigurati i malo privatnosti koja je potrebna za rad.
Obratite pažnju i na stolice, nemojte kupovati najjeftinije, neka budu udobne jer zaposlenici provode najviše vremena sjedeći u njima.
7.Zona za opuštanje
Studije pokazuju da oko 70% saradnje među zaposlenima se dešava unutar zajedničkih prostorija, dok manji dio otpada na formalne sastanke. Mogućnost za proširenje interakcija između zaposlenima uveliko se uvećava ukoliko provode vrijeme zajedno opuštajući se u nekoj prostoriji koja je posebno namijenjena za te aktivnosti, a to svakako dovodi do povećanja produktivnosti i benefita za vas i vašu kompaniju, ali i za zaposlene.
Zbog toga, dobro opremljen i dobro osmišljen zajednički prostor predstavlja pametnu investiciju koja će vam se sigurno isplatiti.
Detaljnije o uređenju enterijera ureda ali i doma čitajte na našem portalu namjestaj.online