Stari BMW-ovi automobili, posebno oni proizvedeni osamdesetih i devedesetih godina prošlog stoljeća, danas su veoma traženi i vrijedni na tržištu, a to se ne odnosi samo na modele visokih performansi kao što su M3 i M5.
Kolekcionari su u potrazi za najbolje očuvanim automobilima s minimalnom pređenom kilometražom te za njih plaćaju dosta novca. Oni koji posjeduju čak i “običnije” modele 318i i 320i mogu za njih naplatiti visoke iznose.
“Ekstreman” primjer je dvovratni BMW E30 proizveden 1990. godine, koji se pojavio na njemačkom tržištu polovnih automobila. Lakiran je u Diamond Schwartz metalik boju i čini se da je u savršenom stanju, no ipak najviše pažnje privlači njegova kilometraža jer je prešao svega 6.018 km. Oni koji traže ovakav ili sličan automobil teško će pronaći mnogo primjeraka s ovako malom kilometražom, a prodavač je vjerovatno zbog toga i ukupnog stanja svog četverotočkaša postavio cijenu od 36.000 eura.
BMW E30 posjeduje 15-inčne felge s ukrštenim krakovima, a ne standardni 14-inčni set koji se uvijek činio pomalo “izgubljen” ispod lukova točkova. Opremljen je sportskim ovjesom, M-tech upravljačem i pragovima, prednjim maglenkama, električnim podizačima prozora, šiberom i zaključavanjem.
Nažalost, unutra su samo “ravna sjedišta”, a s obzirom da je riječ o modelu 320i, ispod haube se nalazi dvolitarski M20 redni šestak koji razvija 125 KS, a ne “zabavniji” dvoipolitarski motor koji isporučuje 168 KS u modelu 325i.
Modelu s manjim motorom su, kada je bio nov, bile potrebne 10,2 sekunde da ubrza od 0 do 100 km/h. Motor je uparen s petostepenim manuelnim mjenjačem.