5. Ray-Ban Wayfarer
Wayfarer je toliko poznat da gotovo definira cijelu kategoriju sunčanih naočara.
Nakon godina proizvodnje funkcionalnih avijacijskih sunčanih naočala, Ray-Ban je lansirao Wayfarer 1952. godine kao odmak od avijacijskih okvira koji su dominirali licima vojnog osoblja. Ova nova ponuda napravljena je od nekoliko komada jednostavne plastike. Odbacili su geometrijsku simetriju koja se obično nalazi u drugim okvirima, umjesto toga odlučili su se za oštrine i debele, podebljane linije.
Pomak od konvencionalnog bio je dovoljan da zapne za oko određenim holivudskim direktorima i slavnim ličnostima. Samo nekoliko godina nakon prvog lansiranja, tada mladi, nadolazeći glumac James Dean nosio je Ray-Ban Wayfarers u filmu “Buntovnik bez razloga”. Nedugo nakon toga, Audrey Hepburn ih je nosila u filmu “Doručak kod Tifanija”. Do ranih 1960-ih, Ray-Ban-ove sunčane naočale ne samo da su postale izuzetno popularne, već su se smatrale i glavnim dodatkom u Hollywood-u i šire.
4. Vuarnet Legend 06
Nijedna ikona pop kulture nije odgovorna za više stilskih uticaja od Džejmsa Bonda. Dok je Wayfarer poveo armiju slavnih i muzičara na vrh, James Bond je sam uzdigao sve od Rolex Submariner-a do skrojenog špijunskog odijela do Vuarnet Legend 06. Iako Daniel Craig nije bio prvi koji je nosio ove elegantne kadrova na ekranu, mnogi ljudi ih i dalje povezuju s njegovim Jamesom Bondom.
3. Persol 714
Vespe, smeđe kožne rukavice i dobro napravljena lanena odijela su sve obilježja italijanske mode, ali nisu sami. Persol sunčane naočale samo su još jedan primjer ogromnog utjecaja Italije na pop kulturu i modu.
Ikonični Persol počeo je u Italiji 1917. godine kada je optičar Giuseppe Ratti razvio najsavremenije Protectors. Protectors su napravljeni s obzirom na udobnost i funkcionalnost, a prvobitno su bili namijenjeni sportskim vozačima, avijatičarima i moto trkačima. Vremenom su ih počeli nositi i drugi, uključujući umjetnike i pjesnike.
2. Ray-Ban Aviator
Film Top Gun je nedvojbeno odgovoran za doprinos dva najveća momenta pop kulture u cijeloj historiji: “The Need for Speed” i Ray-Ban Aviator.
Aviator je bio jedan od prvih Ray-Banovih pohoda na sunčane naočale. Brend ih je počeo davati vojnom osoblju kako bi zaštitio oči pilota od blještavila sunca na velikim visinama. Ali, kao i kaput i bomber jakna, Aviator je nadmašio funkcionalnu vojnu odjeću i postao mainstream u svijetu mode.
Ray-Ban Aviator sunčane naočale imaju tamna, reflektirajuća stakla i tanke, gotovo nevidljive metalne okvire. Kao rezultat toga, dok Wayfarer i Persol odišu hladnom iz 1950-ih i 60-ih, Aviator više odgovara minimalističkom, samopouzdanom stilu kasnijih decenija.
1. Warby Parker
Poremećaj je dobra stvar u gotovo svakoj industriji, a modne naočale se ne razlikuju. Godine 2010., Warby Parker je stigao na scenu i ponudio alternativu načinu na koji ljudi kupuju naočare.
Naoružan pametnim brendiranjem i podrškom Gen Zers-a i Millennials-a s hipsterskim tendencijama, nije trebalo dugo da brend postigne kultni status. Sada je Warby Parker jedan od brendova za ljude koji traže moderne, elegantne naočale.
Uspjeh Warby Parkera može se pripisati trima kritičnim elementima: stilu, uklapanju i izvanrednoj usluzi kupcima. Materijali koje koriste su izdržljivi, udobni i kvalitetni.
Uz to, Warby Parker potrošačima olakšava kupovinu sunčanih naočala nego ikad. Kada kupite Warby Parker, imate izbor stilova i veličina, od Duranda do Lockea i Perceyja. Osim toga, brend uklanja nagađanja kada je u pitanju kupovina savršenog para okvira.
Zaključak
Od luksuznih brendova kao što su Carrera i Ray-bans do opuštenijih opcija kao što je Warby Parker, postoji mnogo naočara za sunce koje možete izabrati. Šta god drugo, vaši okviri bi trebali biti vrhunskog kvaliteta i trebali bi upotpuniti vaš cjelokupni stil.