Kruže priče da bi Mercedes mogao svog popularnog G Wagena u bliskoj budućnosti u potpunosti elektrifikovati.
Već su iz Mercedesa podnijeli zahtjev za zaštitu dvije oznake: EQG 580 i EQG 560. Ukoliko analiziramo dosadašnju ligičku nomenklaturu njemačkog premium proizvođača koja se odnosi na električna vozila, jasno je da je ovdje riječ o potencijalnim baterijskim izvedbama G klase.
Već neko vrijeme se priča o takvom automobilu. Aktuelni šef Daimlera, Ola Kelenijus je pričao prvi put na tu temu, a više puta do sada je istaknuo kako potpuna elektrifikacija u budućnosti očekuje cijelu gamu Mercedesa, pa tako i G klasu.
Takođe treba napomenuti da je krajem prošle godine proizvođač iz Štutgarta predstavio konceptualni model EQC 4×4², koji bi i trebao da bude neka vrsta uvoda u cijelu tu priču oko elektriffikacije G klase.
Kada bi mogli da vidimo jednu takvu električnu G klasu na tržištu?
Još uvijek niko ne zna jer trenutno izdanje legendarnog terenca koje je aktuelno ne posjeduje platformu koja je kompatibilna s EV tehnologijom. Mercedes bi morao umjesto toga da koristi arhitekturu koju upotrebljava između ostalog i budući EQS, te da budući EQG postavi na tu bazu.
Vodeći se navedenom logikom, onda bi bilo logično da se očekuje da će se koristiti i pogonski sklop kao kod EQS-a. Da li je zaista G klasa posebno pogodna za prelazak u “električne vode” ostaje upitno. Ipak je riječ o vozilu koje zbog svog izgleda nije nimalo aerodinamično, a poznato je da je aerodinamika jako bitna stavka kod električnih automobila.
Svakako, ukoliko se čelnici kompanije definitivno odluče na proizvodnju jednog ovakvog automobila, to će da se desi u bliskoj budućnosti.
Više iz svijeta automobila čitajte ovdje.