Međunarodni festival automobila je dodijelio svoju Veliku nagradu i ove godine. Žiri od 12 stručnjaka iz raznih područja – automobilska industrija, mediji, arhitektura i industrija nakita – sastao se 3. decembra 2021. u Parizu kako bi pregledao ovogodišnji izbor kreativnih i vizionarskih projekata i izabrao pobjednike za svaku od 14 nagrada.
Dva Renaultova projekta su privukla pažnju. Renault 5 Prototype, novo izdanje kultnog modela koji ove godine slavi pedesetu godišnjicu postojanja, javnost je proglasila za najljepši konceptni automobil 2022. Konceptni automobil Renault SUITE N°4, dizajniran u znak proslave šezdesete godišnjice Renaulta 4L je dobio počasno priznanje žirija.
“Vrlo smo ponosni na ove dvije nagrade”, rekao je Gilles Vidal, direktor Renaultovog odjeljenja za dizajn. “Oni cijene naporan rad Renaultovih dizajnerskih timova na definisanju dizajnerskog smjera Nouvelle Vague.”
Renault 5 Prototype – najljepši konceptni auto
Ove godine je Međunarodni festival automobila oživio svoju najpoznatiju nagradu – nekadašnja nagrada za najljepši automobil danas je nagrada za najljepši konceptni automobil. I po prvi put je dobitnika ove nagrade direktno birala publika.
Zaljubljenici u automobile od 2. decembra 2021. do 16. januara 2022. su glasali putem interneta za svoj omiljeni konceptni automobil od ukupno 10 koliko ih je ušlo u uži izbor. Zahvaljujući svom neo-futurističkom dizajnu dopadljivom publici, Renault 5 Prototype je izabran za najljepši konceptni automobil 2022. osvojivši više od 70 % glasova.
Počasno priznanje za Renault Suite N°4
Među 14 Velikih nagrada, žiri također dodjeljuje počasno priznanje vozilu, osobi ili kompaniji za koje smatra da su posebno zanimljivi.
Ove godine je počasno priznanje žirija dodeljeno vozilu Renault SUITE N°4, konceptnom automobilu koji je nastao u saradnji Renaulta i francuskog dizajnera Mathieua Lehanneura u znak proslave šezdesete godišnjice Renaulta 4.
Renault SUITE N°4 je originalni konceptualni automobil inspirisan idejom hotelske sobe na točkovima. Ovaj novi model ima iste spoljašnje dimenzije i linije kao i kultni model, ali je sveukupni dizajn radikalniji. Svijet arhitekture i svijet automobila stapaju se u jedan kako bi stvorili hotelsku sobu na otvorenom – zadnji dio i vrata prtljažnika zamijenjeni su polikarbonskim prozorima, karoserija ima posebnu završnu obradu koja odaje utisak cementa, dok je prednja maska izrađena od poliranog aluminijuma čime se postiže efekat fluidnosti i dinamike.