Naslovnica Auto CORRADO iz 90-ih: Klasik koji se može priuštit

CORRADO iz 90-ih: Klasik koji se može priuštit

Corrado je jedan od pomalo zaboravljenih modela Volkswagena iz prošlosti, ujedno se radi o jednom klasiku kojeg je lako priuštiti, barem onima iz Njemačke jer ih ima dosta na njihovim oglasnicima dok smo na domaćim oglasnicima pronašli samo jedan i to ga možete pogledati ovdje.

corrado

Pred kraj 80-ih godina prošlog stoljeća potentni kupei doživjeli su veliki povratak na scenu. Volkswagen je 1988. godine izbacio model Corrado kojeg su zamislili kao četverosjeda i koji je bio u potpunosti baziran na drugoj generaciji golfa. Isprva je Corrado trebao da zamijeni zastarjelog Scirocca, ali su iz Vw-a odlučili da ga plasiraju u segment više, jer su bili uvjereni da je riječ o dosta kvalitetnijem automobilu.

corrado

Nekoliko godina su tako ova dva automobila se proizvodila zajedno u gami njemačkog brenda. Za ono doba Corrado je imao prestižnu opremu; ABS, svjetla za maglu, sportska sjedišta podesiva po visini, servo volan, elektro podizači…

corrado

Ipak najveća novost koja je došla uz Corrada jeste agregat G60 koji je koristio jedan tip superpunjača. Riječ je o motoru sa 4 cilindra koja su bila uzdužno postavljena, radne zapremine 1.8 litara sa snagom od tada velikih 160 konjskih snaga. Ovakav Corrado je uspio dostići maksimalnu brzinu od 225 km/h. Postojao je i malo manje potentan 1.8 litarski motor sa 136 konjskih snaga.

corrado

Corrado je danas dosta popularniji i češći na oglasima od Scirocca, a razlog tome leži u činjenici da je Volkswagen kod Corrada dosta više poradio na antikorozivnoj zaštiti, tako da je kod Corrada bolja limarija i jednostavnije je naći Corrada u dobrom limarijskom stanju nego Scirroca. Ruku na srce, kod Scirocca druge generacije antikorozivna zaštita je nešto poboljšana, ali nije dovoljno.

xPortal - CORRADO iz 90-ih: Klasik koji se može priuštit

 

Corrado nije bio jeftin automobil. Sagovornik Spiegela, Vili Bus svog je Corrada kupio još davne 1991. godine, a prilikom kupovine naručio je poseban paket The exclusive Corrado koji je imao Recaro sportska sjedišta, kao i dijelove interijera koji su obloženi kožom. Upravo te iste godine, Vw je počeo da ugrađuje novi agregat u Corrada – čuveni VR6 sa 190 konjskih snaga.

Proizvodnja Corrada prestala je 1995. godine, a do tada Vw je proizveo 98.000 primjeraka.

Zašto baš Corrado?

Vili Bus kaže da njegov primjerak ima oko 300.000 pregaženih kilometara i da nema trunku hrđe. Pored toga, nije imao nikakvih nepredviđenih problema s automobilom, samo redovno održavanje.

xPortal - CORRADO iz 90-ih: Klasik koji se može priuštit

“Bio sam zagrijan za kupovinu TT-a, ali po savjetu svog mehaničara zadržao sam Corrada”, kaže Bus. On takođe dodaje da je dugo vremena Corrado njemu služio kao porodični automobil, te da je bezbroj puta išao na porodična putovanja s njim. Tvrdi i da automobil troši oko 7 litara benzina na 100 kilometara ali da može da se spusti i ispod 5 litara.

Ipak, Corrado je stvoren za temperamentnu vožnju. “Kod G60 nema turbo rupe”, hvali se Bus.

xPortal - CORRADO iz 90-ih: Klasik koji se može priuštit

Dostupnost

Cijene Corrada na oglasnicima variraju od faktora kao što su stanje, tip motora, oprema i kilometraža. Ima ih onih koji su u “mint” stanju, ali i primjeraka na kojima se neko učio kako tjunirati automobil. Takvi modeli imaju znatno nižu cijenu. Iznenađujuće je da G60 motora zapravo ima poprilično na oglasnicima, što je svakako odlično za potencijalnog kupca ovog klasika.

xPortal - CORRADO iz 90-ih: Klasik koji se može priuštit

Cijene polovnjaka variraju. Polaze od 2000 eura za one koji i nisu u najboljem stanju pa do 4500-5000 eura za dobro očuvanog Corrada. Izuzetni primjerci mogu da dostignu vrijednost i do 20.000 eura.

Više iz svijeta automobila čitajte ovdje.

 

 

 

OSTAVITI ODGOVOR

Molimo unesite komentar!
Ovdje unesite svoje ime