Naslovnica Magazin CD nije “mrtav”

CD nije “mrtav”

CD nije
CD nije "mrtav"

Iako streaming u današnje vrijeme donosi ogroman novac muzičkoj industriji, CD još nije mrtav.

Prema podacima iz zvaničnog godišnjeg izvještaja, prihodi od prodaje CD-ova su porasli za 21% na 584 miliona dolara u 2021. godini. To je prvo povećanje prihoda od prodaje CD-ova u SAD-u još od 2014. godine. Rezultat je to ponovnog otvaranja muzičkih prodavnica i prodaje CD-ova na koncertima nakon što je pandemija koronavirusa sve zaustavila 2020. godine.

Kao što je bio slučaj u proteklih 15 godina, prodaja vinila također nastavlja rasti, a prihod je porastao za nevjerovatnih 61% u 2021. godini na milijardu dolara. Ovo je prvi put da je prodaja vinila dostigla tu granicu još od 1986. godine. Uključujući druge formate, prodaja “fizičke” muzike je iznosila 1,66 milijardi dolara u SAD-u prošle godine.

Jedini muzički format koji je doživio pad prihoda prošle godine je digitalno preuzimanje. Prodaja je pala za 12% na 587 miliona dolara, što je tek za 3 miliona više u odnosu na prodaju CD-ova u 2021. godini.

Međutim, prihodi od streaminga i dalje rastu, a uključujući platforme poput digitalnog radija, ukupan prihod je porastao za 23,8% na 12,4 milijarde prošle godine. Plaćena pretplata je donijela 9,5 milijardi dolara, što je povećanje za 23% u odnosu na 2020. godinu. Mnoge plaćene pretplate su zabilježile povećanje do 11% na 84 miliona dolara u prosjeku. Brojke mogu varirati tokom godine jer pretplatnici mogu kupiti članarinu, ali je i otkazati.

Streaming je danas glavni “moneymaker” za muzičku industriju te čini 83% ukupnog prihoda. Međutim, uprkos tome, prodaja fizičkih medija predstavlja ohrabrenje za fanove tog formata, ali i uvjerava umjetnike da još uvijek mogu zaraditi prodajom CD-ova.

OSTAVITI ODGOVOR

Molimo unesite komentar!
Ovdje unesite svoje ime