Naslovnica Nauka & Tehnologija Huawei među 10 najvrjednijih svjetskih brendova

Huawei među 10 najvrjednijih svjetskih brendova

Huawei
Huawei

Brand Finance vodeća konsultantska kompanija za procjenu i strategiju brendova proglasila je Huawei jednim od 10 najvrijednijih brendova za 2022. godinu.

Izvještaj Brand Finance Global 500 pokazuje vrijednost kompanije Huawei od 71,2 milijardi dolara, odnosno porast za čak 29 posto u odnosu na prošlu godinu, što bilježi skok s 21. mjesta na visoko 9. mjesto Brand Finance 500 liste.

Brand Finance svake godine analizira 5.000 najvećih svjetskih brendova i objavljuje gotovo 100 izvještaja, u kojima rangira brendove iz svih sektora i zemalja.

Već 16. godinu zaredom imena najvrednijih 500 svjetskih brendova krase godišnju Brand Finance Global 500 listu.

Vrijednost cijelog tehnološkog sektora, istaknutog na Brand Finance Global listi, iznosi gotovo 1,3 biliona dolara, što ga čini najvrjednijim sektorom u industriji.

Brand Finance rast vrijednosti brenda Huawei pripisuje kompanijinoj predanosti inovacijama, velikim ulaganjem u domaće tehnološke kompanije te istraživanje i razvoj, kao i usmjeravanjem fokusa na poslovanje električnih automobila, uz nastavak jačanja svojih usluga na Cloudu.

Huawei nastavlja da pruža različite inovativne proizvode korisnicima širom svijeta, te je nedavno predstavio najnovije vodeće pametne telefone P serije, P50 Pro i preklopni P50 Pocket, koji će oduševiti sve entuzijaste mobilne fotografije.

Još jedan pokazatelj njihove predanosti inovacijama je neprestani razvoj AppGallery trgovine, koja trenutno broji 730 miliona mjesečno aktivnih korisnika u više od 170 zemalja. Kao treća najveća trgovina aplikacija na svijetu, korisnicima nudi 173.000 različitih globalnih i lokalnih aplikacija integrisanih s HMS-om, stabilnim i sigurnim Huaweijevim operativnim sistemom.

OSTAVITI ODGOVOR

Molimo unesite komentar!
Ovdje unesite svoje ime